Avtalevilkår

Om avtalen
Følgende avtale gjelder mellom selskapet Wang Consulting AS (Tjenesteleverandør for matteskolen.no, heretter omtalt som 'vi') og den som kjøper medlemskap og/eller undervisningtjenester på matteskolen.no (heretter omtalt som 'kunden'). Denne er gjeldende ved kjøp av tjenester så lenge annet ikke er avtalt.

1. Vilkår
  • Medlemskap hos matteskolen.no er personlig og kan ikke overdras, deles, eller på annen måte utnyttes av andre enn den personen som inngår avtalen
  • Medlemskap betales månedlig ved at beløpet trekkes fra kundens oppgitte kort på forfallsdato
  • Vi benytter ikke purringer eller inkasso på ubetalt medlemskap, men forbeholder oss da retten til å fryse kunden fra tjenesten dersom ikke betaling foreligger inntil 7 dager etter forfall
  • Ved innbetaling kan tjenesten gjenopptas uten tap i progresjon ell.
  • Tjenesten har ingen bindingstid
  • Kunden er selv ansvarlig for å avslutte medlemskapet
  • Som digital undervisningtjeneste tilbyr vi ingen refusjon av innbetalinger med mindre helt spesielle årsaker foreligger
  • Kunden forplikter seg til å utvise god skikk og oppførsel ovenfor andre studenter
  • Kunden forplikter seg til å ikke utøve mobbing eller diskriminering
  • Ved brudd på disse forpliktelsene kan vi gi kunden en advarsel med påpekning av brudd på vilkårene
  • Ved gjentatte brudd kan vi utestenge kunden fra tjenesten

2. Personopplysninger
Her viser vi til våre retningslinjer for personvern for hvordan vi behandler dine opplysninger som persondata og betalingsinformasjon.

Utenom disse gjelder også følgende:
Medlemmet samtykker til at vi registrerer og lagrer ikke-sensitive opplysninger om kunden. Informasjon som lagres er; ip-adresse, navn, adresse, e-post, telefonnummer, elektronisk signatur (kryptert), foto, bruk av tjenesten, samt betalingsinformasjon. Denne informasjonen lagres for å ivareta medlemmets og vår administrasjon av medlemmets interesser. Informasjon kan brukes til å sende ut informasjon om forandringer av medlemskapet og ren praktisk informasjon.

3. Brudd på vilkår
  • Ved brudd på vilkår vil kunden kontaktes og opplyses om hvilket brudd som foreligger
  • Dersom ikke kontakt med kunden forbedrer situasjonen forbeholder vi oss følgende rett til å benytte en eller flere av følgende alternativer:
  1. Fryse medlemskapet til kunden
  2. Utestenge kunden fra tjenesten
  3. Kontakte foresatte (Ved kunder under 18år)

Created with